سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معیارهای گوگل در تعیین رتبه سئو سایت

رتبه سئو در گوگل بر اساس معیارهای متنوعی تعیین می شود. معیارهایی که موجب رتبه بندی وب سایت ها می شوند را باید بشناسید و بر اساس آنها سئو سازی وب سایت را انجام دهید.  بسیاری از کسب و کارهایی که در فضای اینترنت کار می کنند برایشان مهم است که رتبه سایت شان را بدانند. آنها به دنبال روش ها و راهکارهایی هستند که سئو سایت خود را تقویت کنند. در واقع بیشتر مدیران کسب و کارهای آنلاین، اعتبارشان را در رتبه ها می دانند و به این مسئله اهمیت زیادی می دهند. هرچه که رتبه وب سایت ها بالاتر برود ترافیک آنها افزایش پیدا می کند.

روش ها و برنامه های زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید رتبه سئو وب سایت خود را مورد بررسی قرار دهید. افرادی که می خواهند شغل سئو کار را انتخاب کنند، در مورد الگوریتم های گوگل که روی رتبه بندی نقش دارد، اطلاعات شان را افزایش می دهند. تولید محتوای مناسب و تحقیق کلمات کلیدی موجب بالاتر رفتن رتبه وب سایت می شود. اگر با قوانین و ابزارهای بهینه سازی وب سایت آشنایی داشته باشید می توانید رتبه سایت خود را بررسی کنید. بعد از متوجه شدن رتبه سایت تان، به راحتی می توانید با تکنیک های خاص، جهت بالاتر رفتن رتبه تلاش کنید. 

راه های بهینه سازی پست های وبلاگی

توصیه میکنیم مقاله آشنایی با ابزارهای بررسی رتبه سئو سایت را مطالعه نمایید.

سئو سایت حرفه ای

رنکینگ های معتبر برای تعیین رتبه سئو سایت

امروزه کسب و کارهای زیادی در اینترنت شکل گرفته اند که هر یک از آنها بر اساس معیارهای متنوع رتبه بندی می شوند. رنکینگ های زیادی در گوگل وجود دارد که از آنها برای رتبه بندی سئو سایت استفاده می کنند. برخی از رنکینگ ها هستند که قدمت بیشتری دارند و برخی از آنها نوپاتر می باشند. برخی از رنکینگ هایی که مربوط به رتبه بندی سایت هستند عبارتند از:

معیار های سئو در گوگل چیست؟

1. تعیین رتبه با استفاده از PageRank گوگل 

یکی از قدیمی ترین رنکینگ هایی که برای رتبه بندی وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد PageRank است. سئو سایت با استفاده از این ابزار بررسی می شود. این ابزار یکی از مهمترین ویژگی هایش این است که به محبوبیت وب سایت ها نمره می دهد. در واقع محبوبیت انواع وب سایت ها برای این ابزار مهم می باشد. 

2. تعیین رتبه با استفاده از الکسا 

الکسا یکی از بهترین ابزارهایی می باشد که برای تعیین رتبه وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرد. Alexa مشخص کردن نوع سئو سازی انواع وب سایت ها گزینه بی نظیری می باشد. این ابزار تمامی وب سایت های دنیا را می تواند درون یک لیست قرار دهد و سپس رتبه بندی آنها را آغاز کند. هرچه که رتبه سایتی کمتر باشد یعنی محبوبیت آن بالاتر است. در واقع اگر رتبه یکی از سایت ها 2 باشد یعنی پربازدید است و طرفداران زیادی دارد. 

3. رتبه بندی سئو سایت با استفاده از  MozRank

وب سایت MozRank یکی از بهترین و قدیمی ترین وب سایت هایی می باشد که در حوزه سئو کارایی زیادی دارد. این وب سایت خدمات زیادی دارد که هر یک از خدماتش برای رتبه بندی سایت ها بی نظیر است. رتبه بندی سئو حرفه ای وب سایت ها از نظر این وب سایت، مربوط به محبوبیت می باشد. اگر وب سایت شما محبوبیت زیادی داشته باشد، این سایت رتبه بالایی را به کسب و کار شما ارائه می دهد. 

رتبه بندی های دیگری که مربوط به سرعت سایت، رتبه کدهای سایت، سئو سازی وب سایت و .... می باشد را در ابزارهای دیگر نمی توانید پیدا کنید. در مورد رنکینگ کلی هر یک از وب سایت ها این سه سایت که معرفی کردیم کارایی زیادی دارند. خدمات دیگری را از این وب سایت ها دریافت نمی کنید. در واقع کارکرد اصلی آنها این است که سایت ها را از نظر سئو سازی بررسی می کنند و رتبه آنها را تعیین می نمایند. 

گام های اساسی در ساخت بک لینک های با کیفیت